Szkoła Podstawowa nr 1 im. Pieszyckiej Harcerskiej Organizacji Podziemnej w Pieszycach

58-250 Pieszyce, ul. Ogrodowa 23

                         Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 1 im. Pieszyckiej Harcerskiej Organizacji Podziemnej w Pieszycach  jako Zamawiający w postępowaniu o szacunkowej wartości zamówienia poniżej kwoty, o której mowa w art.2 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. Z 2019r.poz 2019 ze zmianami) tj. kwoty 130 000 złotych

                                                                                                                                                                          ZAPRASZA                             

do składania ofert cenowych na:

środki czystości

wyszczególnione w Załączniku nr 1.

 

I. ZAMAWIAJĄCY :

 

Szkoła Podstawowa Nr 1im. PHOP w Pieszycach 

ul. Ogrodowa 23   

58-250 Pieszyce                                                                                                                                                      

Tel. 748 366 921 

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych środków czystości wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do niniejszego pisma.

 

2.      Zamówienie dotyczy okresu: lipiec 2025 r. – styczeń 2026 r. podzielonego na 7 dostaw (1 raz w miesiącu do 2 budynków) według potrzeb Zamawiającego .

 

3.      Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia w terminie 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia w godzinach 8:00-14:00.

 

4.      Wykonawca dostarczy własnym transportem na swój koszt zamówione środki czystości do siedziby Zamawiającego, mieszczącej się w Pieszycach przy ul. Ogrodowej 23 oraz                 ul. Mickiewicza 8. Dostawa obejmuje również wniesienie zamówionych środków czystości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.

 

5.      W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego niezgodności dostarczonych środków czystości z warunkami zamówienia (co do ilości i jakości), Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do wymiany na swój koszt zaoferowanego artykułu na nowy produkt, wolny od wad, spełniający wymagania Zamawiającego i uzupełniania braków ilościowych w dostawie, w terminie do 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia informacji przez Zamawiającego.

 

6.      Cena artykułów nie ulegnie zmianie przez cały okres zamówienia.

 

7.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania wszystkich ilości podanych artykułów lub zwiększenia zapotrzebowania, co wynika ze specyfiki funkcjonowania szkoły.

 

8.      Rozliczenie transakcji następować będzie przelewem na konto wskazane na fakturze w ciągu 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę.

 

9.      W przypadku niestosowania się do warunków zawartych w zapytaniu ofertowym (dot. pkt.: 3, 4, 5 i 6) Zamawiający może zrezygnować z usług Wykonawcy po uprzednim powiadomieniu drogą elektroniczną. Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta jako kolejna będzie zgodna z wymogami i w najkorzystniejszej cenie.

 

10.  Na realizację zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który zaoferuje materiały zgodnie z wymogami Zamawiającego i w najkorzystniejszej cenie.

 

11.  Zamawiający może zamknąć postępowanie bez wybrania żadnej oferty, w przypadku, gdy żadna ze złożonych ofert nie odpowiada warunkom określonym przez Zamawiającego.

 

12.  Oferty należy wysłać na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub złożyć w formie pisemnej, osobiście w sekretariacie Szkoły Podstawowej Nr 1 im. PHOP w Pieszycach, ul.

 Ogrodowa 23, 58-250 Pieszyce w terminie do 3 czerwca 2025 r. do godz. 12:00                                  

 Jeśli oferta będzie w formie pisemnej na kopercie należy umieścić napis: „Oferta cenowa na dostawę środków czystości”.

 

13.  Otwarcie ofert nastąpi 3 czerwca 2025 r. o godz. 13:00 w gabinecie Dyrektora Szkoły Podstawowej   nr 1 im. Pieszyckiej Harcerskiej Organizacji Podziemnej w Pieszycach.

 

14.  Niezbędnym warunkiem do rozpatrzenia oferty jest złożenie wypełnionego:

* formularza ofertowego (załącznik nr 1)

* oświadczenia RODO (załącznik nr 2)

 

15.  Oferty niekompletne oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane.                                                                    

 

16.  Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania w dniu 4 czerwca 2025 r. zamieszczając stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 1 im. Pieszyckiej Harcerskiej Organizacji Podziemnej w Pieszycach, zaś Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zostanie powiadomiony telefonicznie.                                                                                 

 

17.  Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcą: Anita Śliwińska, Magdalena Zielińska

(tel 748 366 921).

 

18.  Pozostałe informacje

Administratorem danych osobowych jest Zamawiający. Kontakt do inspektora ochrony danych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . Dane przetwarzane będą w celu zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, a w przypadku zawarcia umowy także w celu obrony przed roszczeniami, celach archiwizacyjnych oraz rozliczeń podatkowych na podstawie prawnego obowiązku ciążącego na administratorze art. 6 ust. 1 lit. c RODO przez okres wyboru oferty oraz okres przedawnienia roszczeń. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści danych, sprostowania, usunięcia, sprzeciwu, przenoszenia danych i żądania ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych osobowych jest warunkiem umowy, a konsekwencją ich nie podania będzie brak możliwości zawarcia umowy. Dane osobowe nie będą profilowane ani przekazywane do Państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

 

 

 

 

Załączniki :                                                                                    

Załącznik nr 1 – formularz ofertowy                                                                                        

Załącznik Nr 2 – oświadczenie RODO

 

 

Pobierz załączniki